دانلود فیلم با لینک مستقیم

بیا تو اینجا همه چی هست ، کلیپ ، ترفند ، آهنگ ،عکس ، نرم افزار ، موبایل ،بهترین سایت

دانلود فیلم با لینک مستقیم

بیا تو اینجا همه چی هست ، کلیپ ، ترفند ، آهنگ ،عکس ، نرم افزار ، موبایل ،بهترین سایت

اس ام اس عاشقانه 2

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟ میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت دوست دارم . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** عشق توئی عاشق منم ٬ دریا توئی قایق منم اگر دزدیدند قایقت را ٬ غم مخور ٬ سارق منم !! **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است ٬ اما تو مثل نفسی تکرارت تضمین زندگی منه . . . دوستت دارم . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** لیمو نخور ترش کنی منو فراموش کنی ! هندونه بخور ناز کنی ٬ منو همیشه یاد کنی !! **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** عشق یعنی استخوان و یک پلاک / سال های سال تنهای تنها زیر خاک . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره ست / دیدن تو واسم عمر دوبارست . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ٬ قلبش به خاطر من میتپه . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** جایت همیشه سبز است در خلوت خیالم / خوبم به خوبی تو گر چه نپرسی حالم . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن / نورشون رو بدرقه پاکی خنده هات کنه . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** شکست در عشق فاجعه نیست ٬ فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** تو مانند کبوتر ها نجیبی ٬ تو مثل داستانهای عجیبی گناه من چه بود که گفتی ٬ از این پس از نگاهم بی نصیبی . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** سلام ای بی وفای بی مروت / سلام ای ساز گیتار محبت سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگر نه ما که عاشقیم بی مروت ! **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** به ستاره های کم نور قناعت کن ٬ که ستاره های بزرگ زودتر به چشم میآن و تو نگاه همه جا میگیرن . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا / روی هر تکه نویسم نام تو را . . . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com**********