دانلود فیلم با لینک مستقیم

بیا تو اینجا همه چی هست ، کلیپ ، ترفند ، آهنگ ،عکس ، نرم افزار ، موبایل ،بهترین سایت

دانلود فیلم با لینک مستقیم

بیا تو اینجا همه چی هست ، کلیپ ، ترفند ، آهنگ ،عکس ، نرم افزار ، موبایل ،بهترین سایت

اس ام اس عاشقانه

زندگی پر از صدای پای کسانی است که همانطور که تو را می بوسند ، طناب دارت را میبافند! **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** تمام ناتمام من با تو تمام میشود . لای خاطرات تلخم ، یاد تو همیشه شیرینه . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** ستاره در هوا می بینم امشب زمین در زیر پا می بینم امشب خدایا مرگ ده تا جان سپارم که یار خود جدا می بینم امشب **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** افسون چشمای تو هستم نگاهم کن ، در دیاری که مرا نیست جز تنهایی یار ، حیران و چشم براه تو هستم نگاهم کن . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** انسان های بزرگ شرایط را خلق می کنند و انسان های کوچک تابع شرایط می شوند . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** برف آمد و پاییز فراموشت شد . آن گریه ی یک ریز فراموشت شد . انگار نه انگار که با هم بودیم . چه زود همه چیز فراموشت شد . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** قسمت این بود که من با تو معاصر باشم تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم تو پری باشی و تا آنسوی دریا بروی من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** گفتم کجا ؟ گفتا به خون ! گفتم چرا ؟ گفتا جنون ! گفتم مرو ، خندید و رفت ... **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** تو رفتی واسه همیشه چرا باورم نمیشه ، می خوام بازم خیالت قبله ی آرزوم شه . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه , یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند. **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** تو مانند کبوتر ها نجیبی ٬ تو مثل داستانهای عجیبی , گناه من چه بود که گفتی ٬ از این پس از نگاهم بی نصیبی. **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** شکست در عشق فاجعه نیست ٬ فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی ! **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن , ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی! **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com********** بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم ... چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم . **********BiaTOSmsTan.Mihanblog.Com**********